Често задавани въпроси

ПОРЪЧКИ

Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

Може да направите поръчка без да имате регистрация.

Продуктът, който искам да закупя, вече не е в наличност. Има ли все пак възможност да поръчам?

Можете да се свържет те с нас за да ви дадем актуална информация дали можем да ви доставим продукт който не е в наличност.

Какъв е начинът на плащане?

- Наложен платеж

Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

След като сте направили поръчка, ще получите е-mail или телефонно обаждане за да се потвърди поръчката Ви. 

Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?

Доставките на територията на Република България се извършват чрез услугите на куриерска фирма ЕКОНТ всеки делничен ден от 09:00 до 17:30

Доставка до адрес: За поръчки над  60 лв. доставката е безплатна. За поръчки под 60  лв. таксата за доставка е поред тарифата на Еконт и се генерира автоматично при завършване на поръчка

Доставка до офис на Еконт: За поръчки над 60 лв. доставката до офис на Еконт е безплатна. За поръчки под 60 лв. таксата за доставка е поред тарифата на Еконт и се генерира автоматично при завършване на поръчка


Какво представлява опцията "Проверка на пратката"?

Тя ви дава възможност да проверите дали сте получили правилния продукт. Куриерът е длъжен да изчака да проверите пратката, ако го помолите. 

Ако след "Проверка на пратката" решите, че продуктът не е в изрядно състояние имате възможност да откажете пратката. Процесът за отказ от пратка ще ви  бъде обяснен от куриера.

В случай че изборът ви на плащане е чрез наложен платеж, трябва да извършите  "Проверка на пратката", преди да платите на куриера.

Ако плащането е извършено , чрез кредитна или дебитна карта и помолите куриера да изчака да направите "Проверка на пратката", но след това я откажете , ще ви върнем парите по същата сметка, от която е извършено плащането, след като пратката бъде върната към нас и проверена.

Ако пратката ви съдържа повече от един продукт, но след "Проверка на пратката" пожелаете да откажете само един от тях, това ще ви задължи да откажете цялата пратка (всички продукти от същата пратка).


Мога ли да отменя поръчката си?

Можете да отмените поръчката си само преди да сте я завършили и преди продуктът да е изпратен към вас.

Мога ли да поръчам продукт по телефона?

Можете да поръчате продукт по телефона само с едно обаждане.

ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ

Мога ли да върна поръчаните продукти?

Можете да върнете закупените от нас продукти без причина за връщане в рамките на 40 дни от датата на закупуването при следните условия: 

            

- В случай,че сме изпратили грешен продукт, опаковката е нарушена при транспортиране или продукта е дефектен.

- Продуктите да са в оригиналната си опаковка

- Да няма следи от употреба, нарушен търговски  вид 

- Да включите оригиналната фактура или поръчка, с която сте получили продуктите (с Вашата поръчка ще получите придружаващ документ - фискален бон при плащане при доставка или фактура по Ваше желание)

- Разходите по връщането на продуктите са за Ваша сметка


Политика за връщане:

Има ли продукти, които не мога да върна?

Не може да върнете продукти след 40 дни от датата на закупуването им.Не може да върнете продукт с нарушен търговски вид.Не може да върнете продукти които са използвани.

Мога ли да заменя поръчан продукт?

Можете да върнете закупен от нас продукт без причина за връщане в рамките на 40 дни от датата на закупуването при следните условия: 

           - Продуктита да са в оригиналната си опаковка

           - Да няма следи от употреба, нарушен вид или зацапване

           - Да включите оригиналната фактура или поръчка, с която сте получили продуктите (с Вашата поръчка ще получите придружаващ документ - фискален бон при плащане при доставка или фактура по Ваше желание)

           - Разходите по връщането на продукта са за Ваша сметка

След като продуктът бъде върнат ще установим неговото състояние и ако всичко е наред можете да го замените с нов.

Как да върна продукт?

 За да върнете продукт моля попълнете формуляра за връщане.Може да го свалите от тук: Формуляр за връщане

Какви документи са необходими, за да върна продукт?

Необходим е формуляра за връщане и фактурата за плащането.

Какъв е адресът за връщане на продукти?

Адресът е вписан във формуляра за връщане

Какъв е срокът, в който мога да върна продукт?

40 дни


Кога ще ми бъде възстановена сумата?

Всички суми, платени при доставка, възстановяваме само по банков път на Ваша лична сметка в срок до 10 работни  дни от датата, на която сте ни уведомили за Вашия отказ от поръчка. Всички суми, платени чрез онлайн плащане с дебитна/кредитна карта, възстановяваме на същата сметка/карта , от която е извършено плащането.


Колко струва връщането на продукт?

Таксуването за връщане на продукт е за Ваша сметка а цената се определя от трафата на Еконт.

Какво се случва след попълване на онлайн формуляра за връщане?

След като попълните формиляра за връщане го прилагате в пратката която е адресирана до нас.

ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ ДАННИ

Защитени ли са данните ми, когато пазарувам в Biosmart.bg?

Вашите лични данни  са защитени съобразно разпоредбите на Закона за защита на личните данни и Регламент 2016/679 на (ЕС) 

ЕЛЕКТРОННО ПЛАЩАНЕ


Сигурно ли е електронното плащане?

Електронното плащане в нашият магазин е абсолютно сигурно.Биосмарт не съхранява данни на банкови карти.Връзката между компютъра на потребителя и ( нашата система за сигурност) е защитена и криптирана

Имам ли нужда от потребителско име и парола?

Не

Има ли такса за тази услуга?

Биосмарт не взима такси за електронно плащане.В случай,че има извършено таксуване се обърнете към вашата банка за информация.

Безопасно ли е да използвам банкова карта онлайн?

Биосмарт не запазва информация за банкови карти.Всички транзакции са криптирано защитени.

Ако не получа продукт, който съм заплатил с банкова карта, сумата за него ще бъде ли изтеглена от картата ми?

Ако поради някаква причина не попучите продукта който сте поръчали моля да се свиржете с нас за да изясним случая.

Какво да направя, ако доставеният продукт не е този, който съм поръчал? Как да постъпя, ако съм таксуван за грешен продукт?

Може да върнете продукта и да го замените с нов или да въстановим сумата по вашата карта.

Как да постъпя, ако след разплащане с банкова карта не съм доволен от доставения продукт?

Може да върнете продукта в срок от 40 дни от датата на закупуване 

Кога сумата за разплащане ще бъде изтеглена от сметката ми? Колко бързо ще се реализира транзакцията?

Непосредствено след одобрение на поръчката.

Как да постъпя, ако има нужда да направя промени по поръчката, след като съм потвърдил разплащането?

При всякакъв проблем с поръчания продукт моля се обадете на телефон :  0885 873 749    или ни пишете на имейл: orders@biosmart.bg

Какво да направя, ако имам затруднения с използването на услугата за електронно разплащане?

Моля свържете се с вашата банка.

Има ли минимум за стойността на поръчката?

Няма минимум.

Какво ще бъде посочено в извлечението от моята банковата сметка?

В извлечението трябва да фигурира "biosmart".

Мога ли да направя справка за стари транзакции?

Моля свържете се с вашата банка.

С кого мога да се свържа за допълнителни въпроси?

Винаги можете да се свържете с нас на телефон : или на имейл адрес orders@biosmart.bg ли на нашият онлайн чат